Project Description

ממליצים עלינו

תיאור חווית הקנייה: הכי זולים באינטרנט, מקצוענים אמיתיים, שרותיות שלא ראיתי באף מקום אפילו לקחת את הרמקולים במקום!
התעניינתי בזאפ כבר ברבה זמן במערכת רמקולים של חברת KLIPSH והגעתי לבחור בשם לירן (הבעלים) כבר לאחר השיחה הבנתי שאני צריך להגיע ולהתרשם וכך עשיתי, הגעתי לאולם תצוגה מקצועי ביותר שמעתי כמה סוגים בסבלנות רבה ובחרתי את מה שרציתי.רציתי לציין במיוחד את האדיבות והיחס שלהם נתנו לי להרגיש שאני קונה בבית ולא סתם ניסו לדחוף לי דברים.
אתם עושים עבודה מכל הלב כל הכבוד ממליץ בחום על החנות.

מוצר: מערכת רמקולים KLIPSH

avnerbro1212
באתי לברר לגבי קניית רכיבים למערכת קולנוע ביתי . שוחחתי על לב שישר הבהיר שהוא אינו "דוחף" לקנות פריטים שאין לי בהם צורך . ישבתי ושמעתי על ההיצע במסגרת התקציב שציינתי. שמעתי את מה שהציע . חזרתי כעבור מספר ימים וביצעתי הזמנה לפי מה ששמעתי ואף מכרו לי מחיר טוב והוגן . מאותה רכישה ואילך אני ביררתי , דבר ראשון , את היצע הציוד אצלם . מאוחר יותר קניתי פריט שפשוט לא עבד . לאחר שיחה עם לב והזמנה של פריט זהה חלופי (תוך יממה אחת) ניגשתי לחנות וקיבלתי אותו . גם לגבי פריט אחר שרכשתי ולא הייתי מרוצה ממנו – הגיע שליח עד הבית להביא חלופה .

מוצר: רמקול למערכת קולנוע ביתי 685S2

AZAS
חייב לציין שרות ברמה גבוהה,הרבה סבלנות וכל זה מבחור בשם לב. רציתי לקנות רסיבר חדש ולב הסביר לי שאין כל צורך לדרישות שלי.
לא רצה לדחוף לי סתם מכשיר העיקר למכור,אלא פשוט נתן לי הסבר מה עליי לעשות. הגעתי אליו לחנות עם הרסיבר שלי והראה לי בדיוק מה הבעיה.
לא רצה לקבל תשלום על השרות.

מוצר: רסיבר rxv496

Yaniv
אם אתם מחפשים יחס אדיב, אמין ומקצועי ומבחר רחב של מוצרים במחירים הכי טובים בשוק!!! (לאחר בדיקה) הגעתם למקום הנכון :-). תודה ענקית לבעל החנות – לירן ולכל הצוות. נהנית מכל רגע, הבית הפך לדיסקוטק 🙂 שמחה מאוד שלא נתת לי לקנות מוצרים שאינם איכותיים. אין צורך לחפש בחנויות אחרות, חסכו לכם זמן וכאב ראש ותגיעו לחנות שלא תאכזב אתכם.

מוצר: רסיבר קולנוע ביתי marantz 1608, רמקולים מדפיים solan morel, זוג רמקולי

tamihark
חנות מקצועית ביותר, שירות אמין ואדיב.
קנינו רמקולים של חברת Morel. קיבלנו הסבר מפורט ומקצועי על המוצר,
קיבלנו מחיר מעולה ויצאנו מרוצים.

מוצר: רמקול למערכת הגברה v2

DIkla
חויית קניה מעולה ושירות אדיב, אחלה תצוגה בחנות.
אמינות ומקצוענות.
מחירים הוגנים.
ממליץ בחום!

מוצר: B&w 685s2

Shay
שירותי אדיב ומקצועי.
אספקה והתקנה מהירה.
המתקין היה מקצועי אדיב וביצע עבודה מורכבת במיומנות בלי תקלות.

מוצר: טלויזיה OLED 55B6Y

elikosh
ביצענו סקר באינטרנט והגענו לחנות של TopCinema השירות היה מעולה, קיבלנו את הטלויזיה במועד כפי שהוסכם עם לירן, הגיע לנו מישהו שהתקין הכל והסביר לנו על הדברים, השירות והיחס מעל ומעבר, ממליץ בחום

מוצר: oled LG 55, מקרן קול

Erez Tunkelrot
התייעצתי עם בחור בשם לב בחור אדיב ומקצועי
חנות ברמת אמינות גבוה קיבלתי את המוצר מהר ובמחיר הוגן

מוצר: רמקולים לגינה atrium 6

dan
המוכר בחנות היה אדיב ומאיר פנים עזר לי מאוד בבחירת המוצר – חווית קניה מומלצת ביותר

מוצר: רסיבר sr5010

Itamar
שירות מקצועי, אדיב ואמין. סייע לי בחור מקצוען בשם לב. כולל תמיכה טכנית טלפונית שנזקקתי לה

מוצר: מגבר 343

Matti
קיבלתי שירות מצוין מלירן בחנות.מקצועי ואדיב מאוד.הסביר בסבלנות והמליץ לי על רסיבר ורמקולים פשוט מצויינים.

מוצר: רסיבר 1506

mmm
אין דברים כאלה במציאות שלנו!
בשל יום הולדת הייתי צריך המוצר תוך יממה.לב, מנהל המכירות המדהים ,ביצע סבב טלפונים והביא הפטיפון אליו הביתה עמנ שאוכל לקבלו שם-התברר תוך כדי שיחה שגר בקירבה גיאוגרפית אלי-ותוך 12 שעות המוצר היה אצלי.תודה אישית! אם רק היית יודע איזה שמחה גרמת לי ואושר למקבל המתנה?!כן ירבו כמוך!סופר שרות וסופר תמיכה!!תודה רבה ועוד!

מוצר: פטיפון DP29F

gil ad
הגעתי לtop סינמה דרך האינטרנט כדי לרכוש מקרן קול של lg ודיברתי עם בחור מקסים בשם לירן שהוא במקרה גם הבעלים אמרהלי תגיע אליי תצא מרוצה וכך עשיתי קיבלתי שרות מקצועי אמין ומחיר מעולה והכי חשוב הרגשה טובה וחיוך מומלץ בחום טופ סינמה לחי 13 בני ברק

מוצר: Lg sj8

Yossi
רכשתי טלוויזיה של פנסוניק TH-49CS630 . השירות המקצועיות והאדיבות של המוכר בשם לב היו ברמה מאוד גבוה! הוא שאל את השאלות הנכונות לפני הצעת המוצר, ובסופו של דבר הציע את המוצר המתאים לי ביותר. המחיר היה מעולה, המשלוח הגיע בזמן כפי שהבטיח! המוצר באיכות גבוהה!
בשורה תחתונה ממליצה בחום על החנות הנ"ל!!!

מוצר: טלוויזיה TH-49CS630

לואיזה
שירות לקוחות שלא ציפיתי לקבל בארץ איש המכירות לב הציע לשדרג את הרמקולים בדגם יותר מתקדם ללא תוספת תשלום
כמו כן ניתנה אפשרות להזמין באתר שלהם ולשלם בטלפון אופציה שמאוד אהבתי ממש נתן הרגשה של שירות שבא לטובת הלקוח ולא באים לדפוק אותו